Tuesday, March 24, 2009

Høstfarger (flyttet fra vgb)

Jeg har et fryktelig schizofrent forhold til høst.



... jeg liker IKKE vintere, de er kalde, våte og mørke, stort sett...SØLE!! ... men jeg elsker farger.....

For min del kan det være lysegrønn hektisk forsommer hele tiden.. (...æææh....og litt bærplukking og soppfangst innimellom.)



At det er et tegn på at de dør, og går tilbake til jorden... det glemmer jeg ...



I år har jeg fanget dem og fått dem til å vare lenge ... så lenge at jeg slipper vinter!!

Tror jeg.....



NEI!! IKKE disse nei!



Se det ja, noen må jo ha en ekstra finger med i spillet!



OK, jeg innrømmer, vinter KAN være vakkert, hvitt, blått, sort.... og naturen skal hvile....



(OK; løvene VAR en bestilling.. fra en utrolig hage..... og en utrolig kreativ villkvinnes grønne fingre. Jeg gleder meg til å se henne bruke dem som smykker - OG fargeløfter for små tredevaer!!)

Men, gode leser: Akkurat NÅ akter jeg....



*snurre drar til Italia*

:-)

*vinke* Blogg pent!

1 comment: