Monday, January 7, 2013

Dont play with food!

Well.. I dont even dare to translate these to any other language.... the problem is that I made soooo many because I used all my leftovers and twisties.... and they took over my kitchen.

1gnom
Please do NOT feed the gnomes!



Hm. Det der er MITT kjøkken. Ikke mate gnomene nei.
2gnom
Hive UT jula???? Fjerne den? Jammen det er gjort forlengst... 3gnom
JEG leker da ikkemed maten..? ...jeg bare... passer på de der kreative fingrene mine.. som aldri slutter..
Dessuten har jeg montert gnomene på stift av skikkelig stål. Rustfritt, matsikker. Knallhard... Ikke en reaksjon etter ei uke i et skikkelig surt importert eple!4gnom
OG når det er sagt.. HVEM har spist opp maten sin? 6gnom
Jupp, dere skal få bli med til Hardanger, og da håper jeg dere får et skikkelig HardangerEple å leke med!! 
I Hardanger er Maulo, det er i Øystese og der finner du håndverk, brukskunst, kunst, malerier av Kari Ekaas, Paus og ... ja let etter Maulo på Facebook! TRYKK Liker!7gnom
Influensa? IKKE JEG! Ikke tale om, jeg spiser hvitløk!
OG griller...gnomer...
 8gnom
Jada jada... noen skal få komme på Eplemarkedet.. fellesbutikken vår... på Epla
http://marked.epla.no MEN bare tre og tre, og til tilbudspris!
9gnom
NIKS. Likt for alle. Ikke noe å diskutere, dere er for billige!
En stk 120, tre stk. 300.  + 32 kr i frakt!
10gnom
Jeg vet... dette ble et eksperiment i tålmodighet og disiplin!!
Og jeg lærte masse om gnomer. Jeg trodde jo egentlig de bodde i skogen og hadde nisselua trekt langt nedover sivilisasjonen, men neida!
Forresten; STØTT håndlaget! Kjøp av lokale håndverkere!
Ikke bare kinagnomeri!  Disse priset jeg så lavt bare fordi jeg ble redd de skulle formere seg og jeg må få dem UT døra!
AKK Trollsmeder er så udisiplinerte!
11gnom 

For det begynte med en utfordring.. lag en gnom etter Alice sin Flamesculping video... og så bestemte jeg meg for å bruke opp ALLE restepinnene mine av glass for å lage gnomer! Ærlig talt! har du noengang bestemt deg for å strikke opp alt restegarnet ditt???
DA skjønner du hvor gale det ble...
12gnom
Som sagt.. jeg orker ikke fotografere den gjengen en og en.. men alle er til salgs.. og mange har allerede reist. Men sende en mail til trollsmed@trollsmed.com og spør og ønske deg.. og henvis til den og den som leker med den og den maten..
Og så skulle jeg ha bilde av dette i vintermørket... knegg...
fotostudio
SÅNN - da er jeg ferdig med gnomeutfordringen... men har mer glass igjen. Så det skal jeg lage flere gnomer av....
 hh
JUHUUUU! :-)
Husk å følge Trollsmed på Facebook!
Fellesbutikker:
http://solvsmedene.epla.no/
https://epla.no/shops/marked/   <--- der="der" gnomer...="gnomer..." kommer="kommer" noen="noen" p="p">
Ha en deilig dag!

1 comment: